VÍDEO: ¿COM VA ACONSEGUIR AQUEST NEN ENTRAR A LA MÀQUINA DE PELUIXOS?


Els fets han passat en un saló recreatiu de Marion, Austràlia. Recordes a aquell nen rebel protagonista de qualsevol pel·lícula de diumenge a la tarda que aconseguia sempre escapar dels seus pares? Hi.
Un nen australià ha estat trobat dins d'una maquina de jocs recreatius després que la seva mare li perdés de vista tan sols uns segons.
Hi ha hagut a Marion, ciutat del sud d'Austràlia, i ha donat la volta al món. La seva mare, sorpresa, ha confessat que va estar jugant amb el nen al ganxo i després d'esgotar la seva fitxa, el nen es va quedar jugant amb la palanca.


"Em vaig girar, vaig escoltar com sonava la porta de premis de la màquina, em vaig tornar a girar i el vaig veure dins", diu al mig de la confusió i el pànic. El nen no es va atabalar en cap moment i va ser tret de la màquina cinc minuts després d'entrar. que.es

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior