VIOLA A UNA EUGA I ASSEGURA QUE AQUESTA L`HAVIA SEDUÏT


El fet va ocórrer a Denver, Estats Units, quan un home de 36 anys de Tallassee, a Alabama, va ser trobat per l'amo d'un ranxo tenint relacions sexuals amb una euga. "Ella em va seduir quan la vaig muntar avui. Vaig haver de prendre-la", ha al·legat.

"Vaig escoltar molt soroll que venia de l'estable", va explicar l'home propietari de l'establiment, situat a Conifer, a poques milles de Denver. "Vaig témer que un animal salvatge hagi irromput en el lloc i estigui atacant als meus cavalls", ha assegurat.

I, en lloc d'això, va trobar l'home tenint sexe amb l'egua, que estava cridant. En veure això, va reprendre el violador de l'animal, al qual va reconèixer ja que s'estava allotjant en el lloc. Estava "muntant" la mateixa egua que havia muntat durant el dia.

"Quan li vaig cridar, es va espantar i es va pujar els pantalons" i va dir que el violador li va al·legar que l'animal "em va seduir avui quan la vaig muntar i vaig haver de prendre-la". L'home amo del lloc li va demanar que es retirés d'allí i va quedar en xoc: "Va ser malaltís, malaltís i depravat", ha conclòs. CRONICA.AR

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior