QUINA CANÇÓ TRIARIES COM A BANDA SONORA DEL PROCÈS?


Quina cançó triaries com a banda sonora del procés? pregunten els de l'Ara. Lluís Llach va proposar 'I amb el somriure, la revolta' quan Ariadna Oltra li va fer aquesta pregunta al '.cat'. Encara que t'agradi la proposta, escull-ne una altra, de l'artista que vulguis, català o d'un altre punt del món: farem la 'playlist' del procés dels lectors de l'ARA. 
Que bonic i patriota, no he votat atès no estic registrat a l'ARA, però la meva cançó, la meva banda sonora seria. SOPA DE CABRA, blue jeans Rock

Ja n'estic fins els collons
de tantes eleccions,
avui me'ls trec,
no hi ha pas raons,
que em facin mal qui,
que no puc dormir.
No m'agrada que me'ls toquin,
mentre estic votant!
D'acord que carda rasca,
d'acord que carda fred,
però m'estimo més
tenir-los congelats,
que no pas
tenir-los rebregats,
de nit,
mentre estic dormint!
Ja n'estic fins als collons
de tantes eleccions,
sota del cel,
sota d'un pont,
dormiré a l'obra
tapat amb cartrons.
No m'agrada que me'ls toquin,
mentre estic dormint!
D'acord...

*

Tambè hi ha la cançó enfadosa encara més addient, però és en castellà:

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

Yo se, yo se la manera
de dar la lata a cualquiera.

1 Comentaris

Més recent Anterior